Voordat je bestelt bij Borden en Zo

Verzending & bezorging

Ervaring met het verzenden van servies, glaswerk en gevoelige producten. Een fijn wijnglas of een robuust bord, wij zorgen ervoor dat het in perfecte staat bij jou geleverd wordt. Of dat nu op thuis of op de zaak is. De meeste artikelen die wij op voorraad hebben kun je binnen 48 uur in ontvangst nemen. Grote bestellingen kunnen enkele dagen langer duren. Bestel je voor meer dan € 150,- ?! Dan betalen wij jouw pakketpost verzendkosten (binnen Nederland).

Jouw veiligheid

Voor Borden & Zo is jouw veiligheid van uitermate belang. Daarom wordt onze webshop altijd beveiligd door een extra veilige verbinding. Deze herken je aan de groene adresbalk, https:// en het slotje in de adres regel. Dit betekent dat alle gegevens die je verzend en opslaat niet door derden kunnen worden ingezien.

Retour sturen en schade

  • Borden&Zo vindt dat jij, maar ook je gasten tevreden moeten zijn over onze producten. Dat betekent dat daar waar mogelijk we altijd proberen je te voorzien van hoogwaardig servies en glaswerk. Mocht het ondanks onze goede zorgen voorkomen dat jou iets niet bereikt in de staat waarin wij het verzonden hebben stuur je het terug. Heel simpel.

    • Alle producten 14 dagen op zicht (particuliere aankopen)
    • Je zending is altijd realtime te volgen via onze website
    • Eenvoudig terugsturen van je bestelling, 24 uur per dag

      Het overkomt iedereen wel eens dat je wat besteld en bij ontvangst van het product blijkt toch dat er een verkeerde keuze gemaakt is.  Een product retourneren is geen enkel probleem. Ongebruikte producten kunnen kosteloos worden teruggestuurd in originele verpakking. Borden&Zo zal de verzendkosten vergoeden. Het product dient voor gratis verzending wel aan onderstaande voorwaarden te voldoen. De ondernemer vergoedt dan alle betalingen van de consument, inclusief eventuele leveringskosten door de ondernemer in rekening gebracht voor het geretourneerde product, onverwijld doch binnen 14 dagen volgend op de dag waarop de consument hem de herroeping meldt. Tenzij de ondernemer aanbiedt het product zelf af te halen, mag hij wachten met terugbetalen tot hij het product heeft ontvangen of tot de consument aantoont dat hij het product heeft teruggezonden, naar gelang welk tijdstip eerder valt. De ondernemer gebruikt voor terugbetaling hetzelfde betaalmiddel dat de consument heeft gebruikt, tenzij de consument instemt met een andere methode. De terugbetaling is kosteloos voor de consument
       
    • Voorwaarden:
      Aan de volgende voorwaarden dient een product te voldoen om de bestelling op kosten van Borden&Zo te retourneren:
      - Een product kan binnen 14 dagen geretourneerd worden. De termijn gaat in op de dag na ontvangst van je bestelling
      - Het product indien mogelijk in de originele verpakking retourneren
      - Het product dient in gebreken te zijn of wel beschadigd te zijn
       Indien aan bovenstaande voorwaarden is voldaan kunt u bij ons een retourticket aanvragen waarmee u gratis kunt retourneren. Anders zijn de kosten voor u zelf, bij PostNL zijn de kosten €6,75 per pakket tot 30 kilo. 


Voor meer info over zakelijk bestellen en retourneren klik hier

Bestellen

Bestellen is eigenlijk heel eenvoudig. Wanneer je het product naar keuze gevonden hebt kies je voor de button bestellen. Hiermee wordt het product in je bestel overzicht geplaatst. In dit overzicht kun je nog ruimschoots aanpassingen doorvoeren, kortings codes of tegoedbonnen toepassen en zelfs de verzendkosten berekenen. Pas om het moment dat je echter over wilt gaan tot het plaatsen van je bestelling hebben we echt gegevens van je nodig.

Betalen, prijzen en aanbiedingen

Voor alle artikelen die je bij Borden&Zo bestelt welke afgeprijsd zijn geldt dat daar andere voorwaarden voor (kunnen) gelden. zo is het bij sommige artikelen niet mogelijk om deze terug te sturen, en voor bepaalde artikelen kan het weer zijn dat je deze altijd na kan bestellen voor hetzelfde bedrag. Je bestelling afrekenen gaat bij Borden &Zo net zo snel en gemakkelijk als je bestelling plaatsen. We bieden een aantal betaal methoden aan zodat je altijd de methode kan kiezen die je het beste past.

Achteraf betalen (AfterPay)
AfterPay voert voor Bordenenzo.nl het volledige achteraf betaalproces uit. Dit betekent dat u een digitale factuur van AfterPay via e-mail ontvangt om het gekochte product(en) te betalen. Bedrijven kunnen betalen met een digitale factuur tot een bedrag van € 500 als u voor de eerste keer betaalt via AfterPay. Bent u als bedrijf bekend bij AfterPay dan kunt u betalen tot een bedrag van € 1.000.

Ter goedkeuring van uw verzoek om te betalen voert AfterPay een gegevenscontrole uit. AfterPay hanteert een strikt privacy beleid zoals omschreven in haar privacy statement. Mocht onverhoopt uw verzoek tot betaling niet geautoriseerd worden, dan kunt u natuurlijk het aan te kopen product betalen met een andere betaalmethode.

U kunt bij vragen altijd contact met AfterPay opnemen. Voor meer informatie verwijzen wij u naar het consumentendeel van de AfterPay website.

Online info over je bestelling

Borden&Zo biedt een snelle en eenvoudige methode om op de hoogte te blijven van je bestelling. Dit doe je online via onze webshop. Hier vind je alle informatie terug over je bestelling, de status en zelfs het digitale volg en verzend nummer van je bestelling nadat deze verzonden is. Naast informatie over je bestelling vind je hier ook je facturen, credit nota's, persoonlijke informatie en nieuwsbrieven terug.

Privacy en Cookies

Privacy is een gevoelig dingetje. Dat is iets dat we bij Borden&Zo helemaal begrijpen! Dat is ook je goed recht, want het laatste waar jij op wacht is dat gevoelige informatie over jouw of je bedrijf bij mensen terecht komt die daar niets mee te maken hebben. Daarom slaan we niet al jouw gegevens op, maar alleen de gegevens die voor ons, voor het afhandelen van je bestelling, van belang zijn. Onze website maakt gebruik van Cookies. Deze kun je met een gerust hart accepteren. Wij gebruiken deze Cookies om de inhoud van jouw bestelling op te slaan tot het moment dat je deze definitief plaatst. Zo kun je altijd later terug komen, en je bestelling afronden.

Herroepingsrecht en terubetaling

De ondernemer vergoedt alle betalingen van de consument, inclusief eventuele leveringskosten door de ondernemer in rekening gebracht voor het geretourneerde product, onverwijld doch binnen 14 dagen volgend op de dag waarop de consument hem de herroeping meldt. Tenzij de ondernemer aanbiedt het product zelf af te halen, mag hij wachten met terugbetalen tot hij het product heeft ontvangen of tot de consument aantoont dat hij het product heeft teruggezonden, naar gelang welk tijdstip eerder valt. De ondernemer gebruikt voor terugbetaling hetzelfde betaalmiddel dat de consument heeft gebruikt, tenzij de consument instemt met een andere methode. De terugbetaling is kosteloos voor de consument.

Klachtenafhandeling

Indien u een klacht heeft, kunt u contact opnemen met info@bordenenzo.nl. Wij reageren binnen 24 uur op uw klacht. Tevens is onze webshop aangesloten bij het Webshop Keurmerk en kunt u een geschil voorleggen aan de Geschillencommissie van Stichting Webshop Keurmerk. Zie ook onze algemene voorwaarden. 


Adresgegevens 

Borden en Zo – Horeca servies (statutaire naam, eventueel aangevuld met handelsnaam);
Stevinstraat 6, 9351VK Leek
Telefonisch contact met onze medewerkers via 085-4017838, elke dag van 08:00:00 t/m 20:00!
KvK: 62251473 
BTW/VAT: NL854728867B01 
ING: 6618419
BIC: INGBNL2A
IBAN: NL22 INGB 0006 6184 19
info@bordenenzo.nl